U KOM GRMU LEŽI ZEC?


Pa ne leži zec u grmlju više. Zec je odavno otišao u moderni retail da pazari šargarepu. I svaki put po izlasku on izgura čitava kolica iako mu to nije bila namera. Više od 50% kupovine je impulsna kupovina, u velikim marketima čak i više od tog procenta. Takva potrošačka kolica sadrže proizvode koji su vidljivi, dostupni, čija je prezentacija potpuna i direktna.


Sa više od 300 godina sabranog regionalnog iskustva u merchandisingu i point of sale (POS) učinku, promocijama, lansiranju na stotine novih proizvoda i kreiranju magije u samom objektu, budite sigurni da je baš ETO taj partner za vas. Sa ETO timom je rast prometa, prihoda i efikasnosti potpuno očekivan.


 
 

Naše usluge obuhvataju...

 
  • Merchandising
  • new product launch
  • POS Merchandising
  • Online Merchandising Detailed
1 / 4

Spremni za realizaciju?

IMATE IDEJU ALI VAM JE POTREBNA POMOĆ?

српски